Re: >>> Wybor Karty Graficznej <<< Plz >>>

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 11:20:54 MET DST

> Witam !
> Temat pewnie czesto poruszany ale potrzebuje szybko informacji. Otoz
> zalozmy ze mam do dyspozycji 450 zl ni grosz mniej ni grosz wiecej.
Obecnie
> mam MiNt GF2 MX200 32Mb i nie jestem zadowolny z osiagow/jakosci/wykonania
> tej karty. Chcialbym za ta kwote kupic jakas dobra(hehe...) karte
graficzna
> najlepiej Winfasta(jakos lubie ta firme). W cennikach przewija sie GF4
> MX440 64Mb ale to ponoc kicz jakis. Mogl by byc GF2 Ti costam, raczej
> obstaje przy GFach. Acha glowna rzecza ma byc bezproblemowosc(rzadnch
> problemow z dzwiekiem, brak zwiech, plynna grafa(no przy prawie max
> detalach)), cel glowny gry. Moj cfg: Athlon Xp 1600+, Epox 8KHA+, 256 DDR,
> SB 128. Prosze o pomoc ew - dobre - linki.
> [...]

jak znajdziesz gdzies 5pln to:
MINT ATI 9000 PRO 64MB DDR TV+DVI-I Cena: 455,00 zł
na www.mojepc.pl

i to chyba najlepszy wybor za ta cene, no chyba ze stac cie na gf4200 albo
radeona 8500, a co do sterow to nie powinno byc wiekszych problemow niz z
detonatorami, dopiero co sie przesiadlem na ati i az sie sam zdziwilem ze
wszystko mi chodzi ok

pozdrawiam
tomasz stankiewicz