>>> Wybor Karty Graficznej <<< Plz >>>

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 22:30:52 MET DST

Witam !
Temat pewnie czesto poruszany ale potrzebuje szybko informacji. Otoz
zalozmy ze mam do dyspozycji 450 zl ni grosz mniej ni grosz wiecej. Obecnie
mam MiNt GF2 MX200 32Mb i nie jestem zadowolny z osiagow/jakosci/wykonania
tej karty. Chcialbym za ta kwote kupic jakas dobra(hehe...) karte graficzna
najlepiej Winfasta(jakos lubie ta firme). W cennikach przewija sie GF4
MX440 64Mb ale to ponoc kicz jakis. Mogl by byc GF2 Ti costam, raczej
obstaje przy GFach. Acha glowna rzecza ma byc bezproblemowosc(rzadnch
problemow z dzwiekiem, brak zwiech, plynna grafa(no przy prawie max
detalach)), cel glowny gry. Moj cfg: Athlon Xp 1600+, Epox 8KHA+, 256 DDR,
SB 128. Prosze o pomoc ew - dobre - linki.
Pozdrawiam, Doman.