Re: magnetowid wolnoobrotowy?

Autor: Jaged (jaged_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 10:00:50 MET DST

Użytkownik "robert slawinski" <robert_at_toutfait.com> napisał w wiadomości
> alez nic takiego nie sugerowalem. mysle, ze pytajacemu chodzilo i cos
> dodatkowo oprocz magnetowidu. nie wiem jaki to typ, ale w niektorych
> przypadkach to wlasnie magnetowid zbiera sygnal z kilku kamer i
> zapisuje i pokazuje kilka na raz. ma tez wyjscie z ktorego mozna
> skorzystac do skopiowania nagrania na inny magnetowid lub wlasnie do
> podlaczenia to karty o ktora pytal. <rs>

Nie całkiem się zrozumieliśmy. Kamery, magnetowid pokladkowy i tzw.
multiplexer, czyli urządzenie, które pozwala odtworzyć na ekranie monitora
obraz z dowolnej kamery, lub np. 4 na raz stanowią całość i tu nic nie
będzie ruszane. Chodzi mi tylko o możliwość podłaczenia magnetowidu do kompa
i edycja zarejestrowanego już obrazu. Taśma z magnetowidu jest już
materiałem dowodowym, a przydało by się np. zdjęcie. Problem, jest tego
rodzaju, że to nie jest zwykły magnetowid. Choć zapisuje na zwykłych taśmach
VHS, to odtworzyć filmów się na nim nie da.
Ponawiam pytanie czy uważacie, że karta graficzna w komputerze z wejściem
video pozwoli mi "widzieć" obraz z magnetowidu?