Re: magnetowid wolnoobrotowy?

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 17:45:45 MET DST

On Thu, 8 Aug 2002 10:00:50 +0200, "Jaged" <jaged_at_wp.pl> wrote:

>Nie całkiem się zrozumieliśmy. Kamery, magnetowid pokladkowy i tzw.
>multiplexer, czyli urządzenie, które pozwala odtworzyć na ekranie monitora
>obraz z dowolnej kamery, lub np. 4 na raz stanowią całość i tu nic nie
>będzie ruszane. Chodzi mi tylko o możliwość podłaczenia magnetowidu do kompa
>i edycja zarejestrowanego już obrazu. Taśma z magnetowidu jest już
>materiałem dowodowym, a przydało by się np. zdjęcie. Problem, jest tego
>rodzaju, że to nie jest zwykły magnetowid. Choć zapisuje na zwykłych taśmach
>VHS, to odtworzyć filmów się na nim nie da.
> [...]

jesli magnetowid potrafi wypluc sygnal na zwykly podgladowy monitor
video, to ten sam sygnal mozesz uzyc jako wejsciowy do karty video w
komputerze, byc moze mozesz nawet dokupic dobrej jakosci rozdzielacz
sygnalu video i wyjsc z niego dwoma sygnalami na magnetowid i
komputer.
odpowiadajac konkretnie na twoje pytanie, tak - chyba ze to jest
konstrukcja, ktora ma od poczatku do konca iles tam kanalow, wtedy
musialbys wyciagnac zdadny do podania na karte sygnal po ostatnim
"sumatorze" zaleznie od urzadzenia w ktorym sie znajduje.

<rs>