Re: magnetowid wolnoobrotowy?

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 07:34:01 MET DST

On Thu, 8 Aug 2002 03:39:20 +0200, Marcin Debowski <agatek_at_notrix.net>
wrote:

>No ja bym się tak tego magnetowidu nie pozbywał jeśli to do monitoringu
>typu "ochrona pomieszczeń". Taśma vhs jakąś tam wartość dowodową ma.
>Obraz w postaci pliku na dysku pewnie żadną.

alez nic takiego nie sugerowalem. mysle, ze pytajacemu chodzilo i cos
dodatkowo oprocz magnetowidu. nie wiem jaki to typ, ale w niektorych
przypadkach to wlasnie magnetowid zbiera sygnal z kilku kamer i
zapisuje i pokazuje kilka na raz. ma tez wyjscie z ktorego mozna
skorzystac do skopiowania nagrania na inny magnetowid lub wlasnie do
podlaczenia to karty o ktora pytal. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.