Re: >>> Wybor Karty Graficznej <<< Plz >>>

Autor: Thomas (angel_at_kki.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 08:16:08 MET DST

Użytkownik "Doman" <DomansMail[NoSpam]@Poczta.Gazeta.Pl> napisał w
wiadomości news:ais08c$vbj$2_at_news.polbox.pl...
> Witam !
> Temat pewnie czesto poruszany ale potrzebuje szybko informacji. Otoz
> zalozmy ze mam do dyspozycji 450 zl ni grosz mniej ni grosz wiecej.
Obecnie
> mam MiNt GF2 MX200 32Mb i nie jestem zadowolny z osiagow/jakosci/wykonania
> tej karty. Chcialbym za ta kwote kupic jakas dobra(hehe...) karte
graficzna
> najlepiej Winfasta(jakos lubie ta firme). W cennikach przewija sie GF4
> MX440 64Mb ale to ponoc kicz jakis.

Ano bardzo kicz :)) Kicha i w ogole podpucha dla dzieciakow :) Brak
jednostek pixel i vertex shadra (o ile sie nie myle)

> Mogl by byc GF2 Ti costam, raczej
> obstaje przy GFach. Acha glowna rzecza ma byc bezproblemowosc(rzadnch
> problemow z dzwiekiem, brak zwiech, plynna grafa(no przy prawie max
> detalach)), cel glowny gry. Moj cfg: Athlon Xp 1600+, Epox 8KHA+, 256 DDR,
> SB 128. Prosze o pomoc ew - dobre - linki.
> Pozdrawiam, Doman.

Ja na twoim miejscu zainwestowalbym w cos z ATI :) Przy podanych srodkach
pienieznych to pomyslalbym nad czyms a la Radeon 7500 64MB DDR. IMO bardzo
fajna karta i jeszcze by ci ze 100 zetow zostalo na... no nie wiem.. na piwo
z kumplami albo na prezent dla kobiety :)

Thomas