Re: kabel s-video

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 17:30:37 MET DST

gm_juras wrote:
> Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> kiedys qpilem kabel 5 metrowy s-video ---- s-video za 15 pln [byl mi
> potrzebny do TVOUT]. Czemu az taka roznica cen ???
> I czy ma to cos do jakosci wyswietlanego obrazu ??? [u mnie na TV na
> tym kablu widoczne sa takie przesuwajace sie pasma - jest to wina
> tego kabla ???]

kabel ktory kupilem za te 100 PLN jest bardzo gruby, czyli dobrze
ekranowany, i ma koncowki koloru zlotego (to raczej o niczym nie swiadczy).
Na oko widac ze kabel jest dobrej jakosci, firmy niestety nie pamietam bo
wywalilem opakowanie, moze cos jest na koncowkach napisane ale kabel zostal
w domu i nie jestem w stanie tego sprawdzic w tej chwili. Obraz z karty
leadtek ti4200 wyrzucany na sony fq32 panorama, ma bardzo dobre kolory i nie
ma zadnych zaklocen.

pzdr.
trzmiel