Re: monitor lcd, karta graficzna - pomocy!

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 17:24:31 MET DST

Eternus wrote:
> Zastanawiam sie nad kupnem monitora LCD - 15 za ~2000 zlotych.
> Komputera uzywam praktycznie do wszystkiego - Internet, zdjecia z
> aparatu cyfrowego, gry, filmy.
> To, co zacheca mnie w przypadku LCD, to oszczednosc oczu.
> Slysze jednak rozne opinie ta ich temat i nie wiem co robic, czy za
> 2000 zlotych bede mial produkt dobry.

proponuje poczytac troche recenzji takich monitorow w internecie, np na
www.tomshardware.pl byly bardzo ciekawe artykuly porownujace monitory LCD ze
standartowymi monitorami.Mimo wszystko wydaje mi sie ze zakup takiego
monitora do gier nie jest najlepszym pomyslem, ze wzgledu na niska jasnosc i
czas reakcji ktory powoduje efekt smuzenia przy grach FPP.

pzdr.
trzmiel