Re: kabel s-video

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 11:53:04 MET DST

Użytkownik "gm_juras" <gm_at_swinoujscie.com.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

> kiedys qpilem kabel 5 metrowy s-video ---- s-video za 15 pln [byl mi
> potrzebny do TVOUT]. Czemu az taka roznica cen ???
> I czy ma to cos do jakosci wyswietlanego obrazu ??? [u mnie na TV na tym
> kablu widoczne sa takie przesuwajace sie pasma - jest to wina tego kabla
> ???]

Tak.
Na pewno ma słabe (albo w ogóle) ekranowanie. Te zakłocenia pochodzą
najprawdopodobniej:
- od jakiegokolwiek podpiętego do sieci urządzenia elektrycznego,
- niedokładnie wsadzonych wtyczek, zarówno do kontaktu jak i w sprzęcie,
- z samej sieci,
- itp, itd...
Nawet jak sąsiad dwa piętra wyżej zacznie odkurzać dwudziestoletnim Zelmerem,
to możesz mieć problemy z oglądaniem.
Praktycznie nie ma sposobu ustalenia winowajcy. Tylko dobry kabel ratuje
sytuację.

PZDRW
GL12d4