Re: Dym z zasilacza - pewnie spalilo sie wszytko co sie da :(

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 12:25:33 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> napisał w
wiadomości news:Xns9262EC2A9F5CEsilvermango2pl_at_153.19.0.141...

> Jak mial by pozadny zasilacz to by sam sie ewentualnie spalil, nie
> zabierajac ze soba calego kompa.

No tak, tutaj masz absolutną rację. Tylko ja dałem do zrozumienia, że
przyczyną awarii raczej nie był zasilacz, tylko zbyt duże napięcie w sieci.
A to, że zasilacz powinien sam się zjarać bez uszkodzenia reszty - to
kwestia oczywista. Tak na marginesie, dobry zasilacz też się nie pali, tylko
wywala bezpieczniki. Potem wystarczy je wymienić i po robocie.

Pozdrawiam,
Sniper