Re: Athlon XP-MP na GA-7DPXDW-C

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 12:10:40 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości

> e tam. Dostawcy zawsze tak mówią, bo lepiej zrobić deal na 1600zł niż na
> 500zł. [...] Zobacz np. www.kingston.com

No niestety, testowałem Kingstona na moim serwerku. Nie podniósł się. Ale
nie przeczę, że inne by nie zadziałały - czasami jest to kwestia loterii.

> A wracając do tematu: pamięć REG ECC wcale tak dużo nie kosztuje -
> jakieś 20% więcej od "normalnej". Wiem, bo mam kilka kostek (dokładnie
> Kingston KVR266X72RC25)

Tak, w przypadku Kingstona różnica jest minimalna. Sam niedawno kupowałem
Kingston 256 MB DDRAM PC 266. Kosztowała mnie 320 zł, a z korekcją była
tylko o 40 zł droższa. Tylko co z tego, skoro większość nowych chipsetów
(np. VIA KT333) pod obecne procki nie obsługuje ECC. Kupiłem tańszą.
Ale jeśli chodzi o innych producentów, to różnica jest już spora a wynika z
tego, że Kingston daje tylko korekcję a pozostali również dodatkowe bufory.

Pozdrawiam,
Sniper