Re: Athlon XP-MP na GA-7DPXDW-C

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 18:41:55 MET DST

Sniper <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote:
> No a w tym przypadku to spory wydatek. Kupowałem niedawno do serwera
> 256 MB SDRAM firmy Compaq. Niech to szlag. Cena 1600 zł/szt. A inne
> kości tego samego typu 4 razy tańsze. Tylko, że dostawca serwera
> mówił, że inne nie zadziałają.

e tam. Dostawcy zawsze tak mówią, bo lepiej zrobić deal na 1600zł niż na
500zł. Producenci pamięci przedstawiają rozwiązanie alternatywne, i
_gwarantują_ poprawne działanie w serwerach, do których są przeznaczone.
Zobacz np. www.kingston.com

A wracając do tematu: pamięć REG ECC wcale tak dużo nie kosztuje -
jakieś 20% więcej od "normalnej". Wiem, bo mam kilka kostek (dokładnie
Kingston KVR266X72RC25)

B.