Re: Athlon XP-MP na GA-7DPXDW-C

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 16:50:14 MET DST

Sniper wrote:
> Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości

> No niestety, testowałem Kingstona na moim serwerku. Nie podniósł się.
> Ale nie przeczę, że inne by nie zadziałały - czasami jest to kwestia
> loterii.

raczej dobrania odpowiedniego modelu pamięci. Kingston robi pamięci
dedykowane pod konkretne serwery, właśnie dlatego podałem Ci link :>>

> Kupiłem tańszą. Ale jeśli chodzi o innych producentów, to różnica
> jest już spora a wynika z tego, że Kingston daje tylko korekcję a
> pozostali również dodatkowe bufory.

dodatkowy bufor ? wytłumacz pls. W tym wątku jest mowa o dual-athlon , a
jedyny chipset (AMD 760 MP/MPX) który go obsługuje, wymaga właśnie pamięci z
"dodatkowym buforem" czyli registered (tak jak ja to rozumiem). Kingson jak
najbardziej robi takie pamięci, chociaż niewykluczone że robi również ECC
"unbuffered" ; właśnie kilka postów wcześniej sugerowałem że taki rodzaj
pamięci być może powoduje problemy na w/w chipsecie.

B.