Re: Rozmiar dysku

Autor: Marcin Kielesiński (misterq_at_canpol.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 11:30:35 MET DST

Witaj. mar00ha,

Wednesday, August 7, 2002, 9:32:53 AM, napisałeś(aś):

> kolega
> Zwłaszcza na FAT16 będzie miał 3,15GB zajętego...
> ;)
> Fakt... ;)

Ah, albo moja pamięć szwankuje, albo co, ale jako żywo pamiętam
sytuację jak pożyczyłem kilka lat temu od znajomego dysk Samsung 4 GB
sformatowany w FAT32, (czysty, świeży po formacie) celem przekopiowania
tam danych z amigowego dysku twardego sformatowanego w SFS z rozmiarem
bloku równym 512 bajtów. Na źródłowym dysku było zajęte coś około 3 GB, na
docelowym brakło podczas zgrywania w pewnym momencie miejsca. Scandisk
nie wykrył jakichś błędów, czy innych tego typu rzeczy, które mogły
być spowodowane np. tym iż amiga w jakiś sposób uszkodziła strukturę
logiczną docelowego dysku.
Mały szczegó w całej historii jest taki, że na amigowym było "troszkę"
stosunkowo niewielkich plików...
Aaale to "tylko" amiga, zapewne dlatego. Albo moja pamięć... ;P
;-)

Pozdrawiam serdecznie

--
Marcin Kielesiński/MisterQ^dt
mailto:misterq_at_canpol.pl IRC:MiniQ GG:3241746