kondensatory na plycie cd

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 11:39:09 MET DST

witam

kiedys pisalem o kondensatorach na mojej plycie i o tym ze mi je rozdelo, no
wiec znalazlem serwis we wroclawiu ktory mi je przelutowal za 30pln
(mikrozet).

bylem przed chwila odebrac plyte (jestem w robocie), powiedziano mi w
serwisie, ze ja sprawdzili i dziala, co ciekawe wlutowali mi kondensatory
takiego samego typu (takie same) jaki byl tam wczesniej.

no nic, jak wroce dzis do domu to zobacze jak dziala... dzieki wszystkim tym
ktorzy starali im sie pomoc w rozwiazaniu tego problemu, gdyby nie wy pewnie
nadal mialbym plyte ze spuchnietymi kondensatorami:)

pozdrawiam
tomasz stankiewicz