Re: Overclocking 1,2@??

Autor: GrEgOR (piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 11:26:05 MET DST

> No ale czy bardzo pazy? Bo 60 stopni to bardzo duzo.

    Tego sie nie da opisac , tzn nie moge Ci powiedziec , ze np mnie nie
parzy az tak bardzo , bo np kogos innego moze byc to bol nie do
zniesienia... Wydaje mi sie , ze ten czujnik w biosie to jednak dobrze
pokazuje i procek ma ~60 stopni. I jeszcze cos odnosnie parzenia. W takim
samym stopniu jest moj radiator cieply , jak obciaze procka @1,2 przy
wentylatorku ( spire miedziany + wentylator 5500rpm_at_12V , ale mam zamiar
zmienic na wentyl 80x80 ) puszczonym na 7V i temperaturze 57, no max 58
stopni w upalach.

--
GrEgOR [ www.gregor.z.pl ]
!!!UWAGA!!!