Re: nie "zaskakuje" monitor -???

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 11:35:14 MET DST

> komp jest nietykany od momentu zakupu (jakies 1.5 roku temu) i nigdy nic
> sie nie dzialo-to pierwszy taki numer.
> co lepsze w serwisie od razu zadzialalo wszystko i przywiozlem do domu z
> serwisu -tez dziala.
> i co ty na to ???
> ??
> tom

heh, ja tak mialem z magnetowidem, efekt byl taki ze w serwisie mysleli ze
po prostu chce im go oddac i kombinuje.... ale sie wkurzylem....

ale wracajac do tematu, probowales wszystko ze srodka wyciagnac i wlozyc
.... bylem kiedys u znajomego, po wlaczeniu komp martwy... no co tu
robic.... rozebralismy go na czesci pierwsze, przy okazji wymietlismy kurz,
poskladalismy i ... ruszyl. sprawa niewytlumaczalna, niby wszystkie te same
czesci itd, a jednak nagle zaczal dzialac...

i tak juz dziala do dzis, tez nie umiem tego wytlumaczyc, moze cos nie
stykalo, a moze to bylo cos innego, nie wiem....

zawsze tez mozesz sprobowac porzyczyc od kogosc np kosc pamieci i ja sobie
podmienic i zobaczyc czy cos sie zmieni itd.

pozdrawiam
tomasz stankiewicz