Re: Speedfan+wiatrak

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 09:07:55 MET DST

sesam wrote:

> Gdzie jest opcja zapamiętywania tej zmniejszonej prędkości obrotowej,
> bo nie mogę jej znaleźć :((

mozesz ustawic zeby automatycznie sie regulowal w zaleznosci od temperatury,
lub ustalic zakres wartosci w jakich wiatrak ma sie obracac czyli min i max.
a gdzie to juz sam musisz znalezc bo u kazdego jest gdzie indziej - zalezy
to od rodzaju plyty glownej i ilosci fan'ow. zreszta teraz jestem w pracy a
speedfana uzywam w domu i nie moge zobaczyc jak jest u mnie.

pzdr.
trzmiel