Re: Speedfan+wiatrak

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 12:55:03 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> zwolnione obroty po wyjsciu z programu. nawet jak wylaczysz wiatrak na 1
> minute to proca nie zjarasz, toroche sie pogrzeje, a najwyzej Ci sie komp
> zwiesi i tyle.

No tutaj nie byłbym taki roztropny. Widziałem film nagrywany przez ludzi z
Tomshardware. Przedstawiał porównanie temperatur procesora Pentium IV i
Atlona (zegarów nie pamiętam). Podczas normalnej pracy obu procesorom
wyłączono wentyle i zdjęto radiatory. Pentium IV zawiesił się chyba po 3-5
sekundach osiągając temp. chyba ponad 90 stopni, Athlon w tym samym czasie
puścił z siebie kłęby dymu i osiągnął 370 stopni C.

Pozdrawiam,
Sniper