Re: ATI radeon 7500 LE vs CODEGEN - zgryzek

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 07:40:46 MET DST

Użytkownik ""robson"" <browarek01_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam Grupę.
>
> Sprawa wygląda tak: karta graficzna ATI RADEON 7500LE (by Mint), athlon
900,
> Maxtor 60GB 7200rpm, dźwięk, TV, CD, CD-R, FDD
> To wszystko zasilane zasilaczem Codegen 300W
>
> Przy odpaleniu kompa (losowo) ekran zwęża się o jakieś 2,5 cm od góry i od
> dołu. Zachowuje rozdzielczość i niby wszystko jest cacy, ale to
zwężenie...
> (po ponownym restarcie jest OK)
>
> Cosik słyszałem, że ATI radeon gryzie się właśnie z zasilaczami Codegen -
> [...]

Raczej nie sądzę, co ma zasilacz do karty graficznej? Jedynie może być za
małe napięcie i poprostu PSU nie wyrabia, ale nie sądzę, bo ja mam podobnie
Codegena 300W i Radka 7500LE Supergrace CD-R,CD-RW, Baracude III20GB i
działa ok.
U mnie jak mam podłączony telewizor do wyjścia karty graficznej to zwężony
ekran jest podczas startu systemu cały czas, dopiero po starcie windy i
załadowaniu sterów Ati robi się normalny :D

Pozdrawiam
Arkadiuss