Re: ATI radeon 7500 LE vs CODEGEN - zgryzek

Autor: Marcin (ad_at_nospam.com)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 01:05:57 MET DST

Witam

> U mnie jak mam podłączony telewizor do wyjścia karty graficznej to zwężony
> ekran jest podczas startu systemu cały czas, dopiero po starcie windy i
> załadowaniu sterów Ati robi się normalny :D

Ati ma taka przypadlosc, ze jak ma podlaczony TV-out to na ekranie
komputera ustawia takie samo odswiezania jak na TV, czyli 50 Hz:)
Sam chce kupic Radeona i troche mi sie to nie podoba.
Dopiero po zaladowaniu Windy mozna to zmienic.
Ale co robic jak czasami trzeba popracowac w DOSie?
Odlaczanie i podlaczanie kabli nie podoba mi sie zbytnio.

Widzialem gdzeis na sieci rade, by zainstalowac BIOS w wersji NTSC.
Tylko czy wtedy przestawi sie TV na 50 Hz (oczywiscie po wgraniu driverow
pod
winda).

Sam nie moge tego sprawdzic bo na razie nie mam Radeona, ale mam zamiar
kupic.

Pozdrawiam
Marcin