Re: Pomiar temp. Soltek 75 drv4

Autor: Tomasz H. (tomasz_h_at_poczta.fm)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 17:00:21 MET DST

Użytkownik "Voyt" <voyt_p_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Słyszałem że Athlony XP mają wbudowany jakiś
> czujnik temp. Czy Soltek ma pomimo tego własny
> czujnik temp procesora. Pomijam ten podpięty na
> kabelku do płyty. Gdzie można odczytać te temp.
> bo w SmartGuardian są tylko 2 .

Jedna z temperatur w SmartGuardian'ie to temperatura termistora pod procem,
a druga to termopara na kabelku (w różnych wersjach SG różna jest ich
kolejność. Temperatura mierzona diodką siedzącą w procku (w samym piecu)
jest do podglądnięcia chyba tylko w biosie:
Smart Doc Anti-Burn Shield -> Temperature ABS II.

--
Pozdrawia
Tomasz H.