Pomiar temp. Soltek 75 drv4

Autor: Voyt (voyt_p_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 08:28:40 MET DST

Kupiłem niedawno Soltek 75 drv4 i Athlon XP 1700+
i mam kilka pytań

Temp 2 w programie SmartGuardian to temp.
z tego czujnika co się podpina do płyty ?

Czym może być spowodowane za duże (za małe ?) napięcie
VCORE - jako jedyne podświetliło się na czerwono ?

Słyszałem że Athlony XP mają wbudowany jakiś
czujnik temp. Czy Soltek ma pomimo tego własny
czujnik temp procesora. Pomijam ten podpięty na
kabelku do płyty. Gdzie można odczytać te temp.
bo w SmartGuardian są tylko 2 .

Pozdrawiam
Voyt