Re: Co wybrac? Soltek SL-75DRV5 vs MSI KT3 ULTRA

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 07:32:17 MET DST

> O właśnie. Wiecie, że zawsze byłem zatwardziałym wrogiem BIOS'ów firmy
AMI,
> bo uważałem je za kupowate. Dlatego strasznie obawiałem się płyty MSI, bo
> mają te BIOS'y. Ale jednak się skusiłem. I qrcze: rewelacja. BIOS na
piątkę
> z plusem. Zmieniłem zdanie. Nie tylko Award potrafi robić dobre BIOS'y
> (tutaj uwaga dla zwolenników BIOS'ów innych firm, np. Phoenix: kochani,
> wasze BIOS'y też są najlepsze!)

MSI , zawsze wydawała bardzo dopracowane biosy. Niestety Soltek robi
słabiutkie biosy które mają sporo wad i nie dociągnięć. Co jakiś czas
zciągam nowe biosy do Solteków i słysze jakie mają wady.
Ami robi tez dobre biosy , ale pod warunkiem że producent wykorzysta w pełni
jego możliwosci.
ECS poszedł na łatwiznę i jego bios oparty na AMI jest jakby tu powiedzieć
"słaby" ...

> No tak, ale ta karta gra gorzej niż mój stary SB Live! Value. Ale jak ktoś
> nie ma wcale karty, to innej nie ma sensu dokupować.

Oczywiscie . Ale i tak lepszy taki AC'97 6 kanałowy niż 2-kanałowy Ac'97
:-). Dla sporej ilości osób taki zintegrowany dźwięk 6-kanałowy będzie
wystarczający. Oczywisćie ludzie dla których liczy się także jakosć
generowanego dźwięku kupią i tak sobie dodatkową kartę muzyczna i wyłączy tę
zintegrowaną.
Ale i tak jest to dodatkowy plus tej płyty.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///