Re: Co wybrac? Soltek SL-75DRV5 vs MSI KT3 ULTRA

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 12:20:28 MET DST

> Nie interesuja mnie porownania tylko opinie userow... A wiekszosc tych
> "testow" to pii, pii, pii itp itd

a myslisz ze tu sami "profesjonalni testerzy" i na dodatek obiektywni -
zazwyczaj jest tak ze kazdy chwali swoje wiec wszystko bedzie zalezec ile
ludkow-uzytkownikow danej plyty (lub plyt danej firmy) odpowie :-(
zreszta logicznie rzecz biorac to calkiem normalne - jak uzytkownik MSI moze
psac o Solteku skoro zna funkcje swojej plyty a nie tej konkurencyjnej, a co
z sytuacja gdy glosy rozloza sie 50/50 ?

a co do porownan i testow w necie - nie musisz sie sugerowac koncowa ocena,
chodzilo mi o to ze dzieki tym testom dowiesz sie ktora plyta oferuje wiecej
przydarnych dla Ciebie funkcji - bo jakosciowo plyty tych firmy sa
porownywalne - chodzi o dodatkowe bajery z ktorych bedziesz lub nie kozystal
(bo czesto ci testerzy z netu zaglebiali sie w takie funkcje danej plyty o
ktorej nie slyszalo lub ktorej nie uzywalo 95% uzytkownikow)

a jak nie wiesz co kupic to kup Asusa A7V333 - ostatnio dowiedzilaem sie ze
ma diode termiczna ktora dokladniej zczytuje temp. procesora (mniejsze
ryzyko spalenia procka) - bo kiedys sie dziwilem czemu ta plyta "zawyza"
temp. prockow a teraz wiem - ona po prostu mierzy ja "dokladniej" !!!

pozdrawiam