Re: Co wybrac? Soltek SL-75DRV5 vs MSI KT3 ULTRA

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 16:36:20 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:aio751$1reu$1_at_news2.ipartners.pl...

> MSI ma bardziej dopracowane biosy do swoich płyt niż Soltek.

O właśnie. Wiecie, że zawsze byłem zatwardziałym wrogiem BIOS'ów firmy AMI,
bo uważałem je za kupowate. Dlatego strasznie obawiałem się płyty MSI, bo
mają te BIOS'y. Ale jednak się skusiłem. I qrcze: rewelacja. BIOS na piątkę
z plusem. Zmieniłem zdanie. Nie tylko Award potrafi robić dobre BIOS'y
(tutaj uwaga dla zwolenników BIOS'ów innych firm, np. Phoenix: kochani,
wasze BIOS'y też są najlepsze!)

> MSi ma także z tego co pamietam lepsze wyposażenie (karta muzyczna
> 6-kanałowa).

No tak, ale ta karta gra gorzej niż mój stary SB Live! Value. Ale jak ktoś
nie ma wcale karty, to innej nie ma sensu dokupować.

Pozdrawiam,
Sniper