Pomoc z nowym kompem.

Autor: ZaMi (zami1_at_go2.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 00:27:04 MET DST

Pomoc z wyborem dobrego komputera, chetnie rowniez na priv zami1_at_go2.pl

Intel Pentium 4 2.0GHz s.478 BOX Northwood 1000zl (mysle nad zejsciem do
1.7GHz co obnizylo by koszt o 600zl, odczuwalna starta?)
DDR 256MB PC-2100 290zl
(wyczytalem ze lepsze sa karty Infineon, niestety ceny nie podnano)
GeForce 4 Ti4200 128 MB TV-OUT 850zl (cena dla
Prolink, nie mam pojecia ktora firma jest lepsza)
CD-ROM LG 52x
115zl(bedzie zamienione pozniej z innym komputerem na DVD i CD-RW)
FDD 1,44
50zl
SB Live! Player 5.1 OEM 160zl(mysle
ze dobra karta)
Kontroler USB
70zl(to nie jest na plycie?)

Glosniki rowniez ktores 5.1, ale mysle, ze po w pierwszej fazie rozbudowy,
sugerowane kosztuja okolo 500zl, wiec na razie musze poczekac.
Sprawa kontorlerow, nie do konca to rozumiem... kontorlery do dysku twardego
trzeba jeden czy dwa? W cenniku jest 120zl za jeden kontroler, z tego co
wyczytalem to tylko ATA/100 pasuje do tego dysku.. odpada RAID. Jaka jest
roznica. Czyli bedzie to okolo 120zl czy okolo 2x120zl?
Obudowa - prosta. oczywiscie ATX. 120zl(dobrze mysle?)

No i problem ktorego kompletnie niemoge rozwiazac. Plyta glowna.. Potrzebuje
aby ktos mi powiedzial jaka plyte glowna nalezy do takiej konfiguracji...

Chcialem sie rowniez dowiedziec na ktorym podzespole moglbym zaoszczedzic
nie traca duzo na jakosci...

ZaMi