Re: Pomoc z nowym kompem.

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 11:53:12 MET DST

"ZaMi" <zami1_at_go2.pl>, wrote in news:aipigh$r62$1_at_news2.tpi.pl:

> Intel Pentium 4 2.0GHz s.478 BOX Northwood 1000zl (mysle nad
> zejsciem do 1.7GHz co obnizylo by koszt o 600zl, odczuwalna starta?)

Zalezy od zastosowan. Po karcie graficznej widze ze raczej bedziesz gral
wiec zdana strata a 600zl to kupa pieniendzy.

> DDR 256MB PC-2100 290zl
> (wyczytalem ze lepsze sa karty Infineon, niestety ceny nie podnano)

NIe karty tylko kosci :) Poszukaj infineon/siemens albo samsunga doplacisz
troche a przy ewentualnym o/c wiecejwycisniesz ze sprzetu.

> GeForce 4 Ti4200 128 MB TV-OUT 850zl (cena dla
> Prolink, nie mam pojecia ktora firma jest lepsza)

Prolink to w sumie noname :) Lepiej kupic MSI, Gainward.

> CD-ROM LG 52x
> 115zl(bedzie zamienione pozniej z innym komputerem na DVD i CD-RW)

Jak bardzo potrzebujesz DVD? To juz lepiej kupic dobry cdrom Teac od biedy
Asus.

> SB Live! Player 5.1 OEM
> 160zl(mysle ze dobra karta)

Mi sie naprzyklad nie podoba :)

> Kontroler USB
> 70zl(to nie jest na plycie?)

Jest na plycie.

> Glosniki rowniez ktores 5.1, ale mysle, ze po w pierwszej fazie
> rozbudowy, sugerowane kosztuja okolo 500zl, wiec na razie musze
> poczekac.

OK

> Sprawa kontorlerow, nie do konca to rozumiem... kontorlery do
> dysku twardego trzeba jeden czy dwa?

Zalezy ile urzadzen chcesz podpiac i czy kupujesz plyte z dodatkowym
kontrolerm czy bez. Plyta glowna standardowo ma juz w sobie kontroler i
wtedy podepniesz do 4 urzadzen jak plyta ma jeszcze dodatkowo kontroler
raid to podepniesz do 8. Nie ma sensu kupowania doatkowego kontrolera.

> Obudowa - prosta. oczywiscie ATX. 120zl(dobrze mysle?)

Zle. Kup pozadna obudowe Enlight za jakies 300zl

> No i problem ktorego kompletnie niemoge rozwiazac. Plyta glowna..
> Potrzebuje aby ktos mi powiedzial jaka plyte glowna nalezy do takiej
> konfiguracji...

Zalezy ile chcesz wydac. Ja polecam MSI 845E

> Chcialem sie rowniez dowiedziec na ktorym podzespole moglbym
> zaoszczedzic nie traca duzo na jakosci...

Na zadnym :) ZMozesz kupic wolniejszego procka.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!