Re: 17" vs 19"

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 19:04:54 MET DST

Miałem 17, a teraz mam 19. Raczej słabe monitorki- ale nie ważne. 17
chodziła 1024x768- i to jej bardzo pasowało. Załóżmy że obraz był ok. 19
chodzi 1280x 1024 i jest dobrze. ta 19 (myśle że średnio wszystkie) ma
lepsze tryby pracy (więcej Hz i wyższe rozdz. ) Jednak gdyby pół roku po
zakupie nagle pogorszyły się paramerty, ale nie w takim stopniu żeby
wymienili na gwarancji, zmieniłbym rozdzielczoąć ( w 19) na 1024x768. Czy
gdyby postawić troszkę rozjechaną 19 i 17 ostrą jak brzytwa obok siebie,
który ekran byłby bardziej czytelny? MOIM zdaniem wielkość ekranu spowoduje
że rozmycia "zgubią się" Oczywiście jest to MOJE odczucie subiektywne, ale
sprawdzone. Pozatym 50% jakości ortazu to karta...- było na grupie jak to
poprawić :).
Tomasz

Spojler (cena)

spojler

za NEC Multisync V921 dałem 650 zł na giełdzie - działa super - chociaż
musiałem go tydziń ustawiać