Re: Jak to jest z tą Barracudą IV jeszcze raz ja

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 12:52:00 MET DST

Użytkownik "Witold Wladyslaw Wojciech Wilk"
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> napisał w wiadomości

> zapodaj mu normalnego coolera z wiatrakiem 80x80 i wyle. wyjdzie taniej.

Ja też taki zamontowałem. Nawet skleiłem dwa identyczne po 80x80, połączyłem
im zasilanie i wsadziłem pod dysk. Tylko czasami może być spory problem z
zamontowaniem - po pierwsze: brak miejsca na takie wentyle, po drugie nawet
jak się znajdzie, to może być kłopot, skąd te wentyle mają pobierać
powietrze do chłodzenia dysku.

Pozdrawiam,
Sniper