Re: Jak to jest z tą Barracudą IV jeszcze raz ja

Autor: piotr19772_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 07 Aug 2002 - 13:12:08 MET DST

> Chować na lepsze czasy nie ma co, bo za chwilę ten dysk już do niczego się
> nie przyda. Lepiej sprzedaj - jest wiele osób, które jeszcze się z niego
> będą gługo cieszyły.

Akuratni to mi jeszcze się ten dysk przyda 3,2 GB ;)

a myœlę że tak też można

1 (5,25) - CD-ROM
2 5,25)- Nagrywarka 8x8x32
3 (5,25)- wolne
4 (3,5)- HDD nowy dysk
5 (3,5) - wolne wypnę FDD :)
6 (3,5)Wolne

od przodu w obudowie jest wlot powietrza od spodu cišgnie jak
głupi tędy powietrze zimne ;) i jest tam miesjsce na wentylator to
tam dam wentylator i częœciowo skieruję powietrze chłodne na elektorikę :)

Piotr
piotr19772_at_poczta.onet.pl