Re: Abit czy Asus pod celerona?

Autor: Henry\(k\) (8henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 14:20:33 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> napisał w wiadomości
news:aijf06$ikk$1_at_news2.tpi.pl...

> glupi krok... przeciez na to nic a nic juz wiecej nie wsadzisz...

I chyba masz rację.
Mimo że sam mam Intelka i jestem zadowolony nie kupił bym teraz nic a nic w
FCPGA pod PIII/Celka. Po prostu ślepa uliczka. To już koniec...
Więc jeśli koniecznie Intel to Socket 478 i Celek 1.7 lub P4 a jeśli małe
fundusze to Socket A i Dureń 1.2.
I jak miałbym teraz kupować to właśnie AMD'ka bym łyknął.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.