Re: Co sądzicie o AC 97

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 09:43:20 MET DST

W poscie <aigr5j$qso$1_at_korweta.task.gda.pl>, Albert napisales...
> Interesują mnie opinie utkowników zintegrowanych płyt - zazwyczaj z
> chipsetem Via , kodek ac97.
> Mam kilka pytań:
> Jaka jest jakość dzwięku?
> CZy to prawda że w głośnikac słychać jak pracuje hdd - takie strzelanie?
Ogolnie nie jest zle. (czywiscie nic specjalnego ale do gier i tp
starczy).
Na moich 2 plytach (procomp b785z i ecs k7s5al) nie slychac jak to
okresliles, strzelania itp

> czy da się na nim odtwarzać dzwięk jak na live - np 2 wav jednocześnie? -

oczywiscie (ale to jest raczej zagadnienie programowe)

> jeśli tak to co należy zrobić aby to chodizło poprawnie.
> Jakie jest obciążenienie procesora jeślibym chciał wykożystywać dwięk na
> płycie do grania w qwakopodobne?
Spokojnie mozna grac - praktycznie zadne obciazenie.

p.s. co do ac97 na via to spotkalem 3 plyty i zawsze byly problemy (nie
z jakoscia ale wykrywanie, przerwania, poprawna praca wiec jakos jestem
uprzedzony do via :)

Pozdrawiam

Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl   GG:2200145