Re: Co sądzicie o AC 97

Autor: Doman (DomansMail_at_NoSpam.Poczta.Gazeta.Pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 12:06:59 MET DST

Użytkownik "Albert" <guzal_at_go2.pl> napisał w wiadomości
| Interesują mnie opinie utkowników zintegrowanych płyt - zazwyczaj z
| chipsetem Via , kodek ac97.
| Mam kilka pytań:
| Jaka jest jakość dzwięku?

O wiele gorsza os SB 128 PCI...

| CZy to prawda że w głośnikac słychać jak pracuje hdd - takie strzelanie?

I to jest dziwne na niektorych kompach sporadycznie moze sie pojawic, a na
niektorych wogole nie ma.

| czy da się na nim odtwarzać dzwięk jak na live - np 2 wav jednocześnie? -

Szczeze mowiac nie probowalem ale pod Xp instaluje stery WDM wiec pewnie da
sie.

| jeśli tak to co należy zrobić aby to chodizło poprawnie.
| Jakie jest obciążenienie procesora jeślibym chciał wykożystywać dwięk na

No napewno wieksze niz SB 128 PCI ale jakie to nie powiem, bo nie wiem(tj.
nigdy nie mierzylem)...

| płycie do grania w qwakopodobne?
|
| A pytam bo niegdy nie używałem tego dzwięku zitegrowanaego, dla własnego
| użytku mam live a pare osób mnie pytało czy to co jest oryginalnie na
płycie
| może zastąpić prawdziwą kartę dzwiękową.
| pozd

Dla dzwiekow "Windowsowych" tak, dla gier nie(choc jest to kwestia sporna
bo wytrzymac sie moze i da, ale jak na dzisiejsze czasy to nie)

Doman.