Re: braki w amd

Autor: dyferencjo (dyfer_at_blokada.poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 09:29:08 MET DST

tomek jasinski <tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.invalid> wrote in

> Fani AMD mają (jak widzę) "zajoba" na punkcie tego filmu,
> a powinni przed Tomem pokłony bić ;-) Tak nawiasem mówiąc to co
> bardziej wzięci fani powinni kupować po kilka procesorów, i tym
> sposobem wspomagać swoją ulubioną firmę w walce przeciwko Intelowi ;-)
> Czynem, panowie, czynem, nie słowami !!! ;-)

Chyba sobie jaja robisz. Mam bić pokłony przed kimś kto nawet nie ma
technicznego wykształcenia ? Przecież on kurcze może wiedzieć mniej niż ja.
Kolejna sprawa to taka, że "test" został kompletnie spier....lony. Jeśli
nie wiesz o czym mówię, to niestety ale kłaniają się lekcje fizyki.

--
Rally.pl Te_at_m Tychy
Internet Group