Re: AVI , MPEG itd ...

Autor: dyferencjo (dyfer_at_blokada.poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 09:23:48 MET DST

"Krzysztof Warzbiński" <krzysztof.warzbinski_at_interia.pl> wrote in

> Zapewne właśnie tak jest. Jak odpalam pod SubEditem to mi wyskakuje że
> nie ma odpowiedniej kombinacji filtrów itd. ale nie pisze jakich.

Jak nie pisze, to trzeba na ślepo.

> Wynikałoby z tego że prymitywny Infranviev ma wbudowane wszystko
> możliwe. Może orientujesz się jaki max. zestaw kodeków mogłbym
> zainstalować ? ... mam napewno DiVX (chyba najnowszy ) DirectX, OpenGl
> .Filmy na DVD mi chodzą i większość avików. mpegów itd.

Do IrfanView są odpowiednie wtyczki dla odsłuchu mp3, filmów i jeszcze
jakichś innych formatów. Pewnie masz wersję z takimi właśnie wtyczkami, bo
nie sądzę, by tak od razu odtwarzał.
Ale mniejsza z tym. Spróbuj zainstalowac tego allplayera bo on korzysta
bezposrednio z DirextX i teoretycznie każdy film powinien pójść.
Przynajmniej tak autor się reklamuje.

--
Rally.pl Te_at_m Tychy
Internet Group