Re: AVI , MPEG itd ...

Autor: Krzysztof Warzbiński (krzysztof.warzbinski_at_interia.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 09:04:52 MET DST

> Chyba jedyne wytłumaczenie to takie, że były kompresowane jakimś kodekiem,
> którego nie masz. Poszukaj w necie kodeków (np. w googlach), doinstaluj i

Zapewne właśnie tak jest. Jak odpalam pod SubEditem to mi wyskakuje że nie
ma odpowiedniej kombinacji filtrów itd. ale nie pisze jakich. Wynikałoby z
tego że prymitywny Infranviev ma wbudowane wszystko możliwe.
Może orientujesz się jaki max. zestaw kodeków mogłbym zainstalować ? ... mam
napewno DiVX (chyba najnowszy ) DirectX, OpenGl .Filmy na DVD mi chodzą i
większość avików. mpegów itd.

Pozdrawiam,
Krzysiek