Re: AVI , MPEG itd ...

Autor: dyferencjo (dyfer_at_blokada.poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 21:16:45 MET DST

"Krzysztof Warzbiński" <krzysztof.warzbinski_at_interia.pl> wrote in

> Nie wiem jak rozpoznać czy to DV AVI ? i co to DV AVI ?
> Póbowałem odpalić je Power DVD ale tak samo nie chodzą ...

DV AVI to takie cyftowe avi. Jak np. zrzucisz film z kamery cyfrowej (DV
właśnie) to są w takim formacie. A pytam dlatego, że nie wiedziałem co to
za filmy. Ale te na pewno nie są DV bo by je DVD odczytał.

> Dziwne jest że z drugiej strony Inrfan View tych avi które mi
> normalnie chodzą nie czyta...

Chyba jedyne wytłumaczenie to takie, że były kompresowane jakimś kodekiem,
którego nie masz. Poszukaj w necie kodeków (np. w googlach), doinstaluj i
zobacz co się będzie działo.
Nic innego mi nie przychodzi do głowy.
Acha.., sprawdź AllPlayerem z http://www.allplayer.prv.pl bo on sobie
potrafi sam wyszukać brakujących kodeków.

--
Rally.pl Te_at_m Tychy
Internet Group