Czy kupić nowy kabel do monitora?

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 23:58:39 MET DST

Im wyższa częstotliwość, tym bardziej widoczne mam na monitorze (Hyundai
F790D 17") odbicia (takie cienie tylko z prawej strony okienek, czcionek,
itp.). Nie jest to wina żadnego pola elektromagnetycznego, ani komputera czy
karty graficznej. Niestety w serwisie mnie olewają, bo mówią, że to się
mieści w normie, ale mnie to wkurza - o ile przy rozdzielczościach 1024x768
i wyższych przy 60Hz nic złego nie widać, to przy wyższych (przy których
można już pracować) odbicia mają około 1mm szerokości, a czasem więcej.
Zastanawiam się więc, czy to nie wina kabla sygnałowego (zwykły kabel DSUB
to się chyba nazywa)?
Jak myślicie?
Aa... kabel jest nie odpinany z monitora (trzeba pewnie otworzyć monitor) i
ma tylko ferryt przy końcu, a od strony monitora nie ma.