Co sie stalo monitorowi ???

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 23:51:01 MET DST

Mam nowiutki monitor NEC FE750+,
of kors to jest 17, dzisiaj zacza mi drzec obrac po prawej stronie,
zawsze troche chodzil obraz po prawej stronie podczas wlaczania
komutera, jak jeszcze nie bylo duzej rozdzielczosci i bylo zaduze
odswierzanie, ale w Win (umnie 1280x1024) bylo OK, ale dzisiaj
zauwarzylem ze zegarek i cale 2-3 centymetry ekranu co jakis czas ida
w lewo i wracaja w prawo, drzenie jest strasznie male, ale czasmi drzy
nawet caly ekran szcegolnie to widac w wordzi jak minimalnie
przesuwaja sieliterki....
Co mu jest ??? I dlaczego tak sie dzieje wymienilem karte z Rivy TNT 2
16 MB na Geforca mx400 64MB, ale jak teraz wlorze stara Rive jest tak
samo......Czy to nowa karta cos zepsula, czy to wina ze mialem win98 i
monitor podczas startu mial zaduze odswierzanie, a moze to sie stalo
przez TwinView czyli monitor i TV razem, ktory dzisiaj pierwszy raz
uruchomilem aby sprawdzic czy dziala......

I co mam teraz zrobic, monitor jest na gwarancji, ale nie wiem czy to
ustarka na stale i czy musze z nim gdzies jechac no i czy mi
uwzglednia to :(

PLIZ niech kts cos napisz....
Pozdro
Piotr