Re: Yamaha 4416 dead?

Autor: Stanisław \ (szydas_at_sci.pam.szczecin.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 00:03:42 MET DST

Hejas!
Mialem Yamahe 4416E (mam ja zreszta ciagle, tyle z e w szafie), i z
tego co piszesz wynika, ze nadchodzi jej kres.... U mnie najpierw
przestala widziec cd-rw.... czasami jak wlozylem nowa, czysta plytke
rw to rozpoznawala, potem, po jednym chociaz nagraniu juz nie. Potem
pojawily sie klopoty ze zwyklymi cd-r. Zeby bylo smieszniej to w dni
parzyste bylo ok, w nieparzyste nie.... albo odwrotnie, juz nie
pamietam. W kazdym razie po jakis 3 miesiacach od pierwszych objawow
padla ostatecznie. Teraz mam crw 2100... i dziala.
pozdr
szydas