Re: jak odzyskac partycje z dysku?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 23:41:16 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <adres.w_at_sygnaturce.pl> napisał w
wiadomości news:akoh3h$l2m$1_at_flis.man.torun.pl

> Tu bym polemizowal. Owszem zaleca sie, ale niezawsze jest to
> konieczne.

Jeżeli ma się program, który potrafi rozpoznać fakt użycia overlaya. Ja
takich znam niewiele. Większość producentów softu do odzysku danych o
tym nie wspomina. Jedynie NetZ ResQ
http://www.morgan-cybersys.com/Resq.html.

> Ja zaczalbym od undelete partition w pqm (mam 7 pod dos) - czasem
> znajduje skasowane partycje. Jesli jednak nie zadziala to
> http://isoft.klub.chip.pl/download/testdisk-3.8.zip zadziala na 100%

Niezłe, zwłaszcza te opcje zaawansowane... BTW nowsza wersja leży na
http://www.cgsecurity.org.

M.