Re: Co powiecie o tym sprzecie....

Autor: SG (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 23:54:22 MET DST

> Jak otworzysz samtrona to w srodku nie zpobaczysz innego napisu jak
Samsung,
> a roznica w cenie jest.

Jak otworzysz maskę w Trabancie 1.1 to jest tam silnik od VW Polo.

Poza tym liczy się również kineskop. I dlaczego ma 2 lata gwaracji. Jakbym
wyprodukował coś dobrego to bym dał 50 lat. Co by mi szkodziło.
Przeciętny gracz (niekoniecznie Quake'owiec) zmienia bebechy w kompie
co 2-3 lata (plus-minus). Zostaje mu obudówka, flop, cd i może dysk w
kieszeń. Co ile zmienia monitor? Zapytaj znajomych/kumpli.

Takie jest moje doświadcznie, kupisz co będziesz chciał.

...Acha, z 5-cio letnim 14" Daewoo też wystartuje w 4 sekundy.

--
pozdrawiam,
sg