Re: jak odzyskac partycje z dysku?

Autor: Michal Lukasik (adres.w_at_sygnaturce.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 21:28:44 MET DST

"Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl> napisał:

> No i tak to jest właśnie z tymi protezami w MBR :-[. Jak padnie - to
> nawet nie wiadomo, czym odzyskać dane. IMO zwykłe programy nie na wiele
> się przydadzą, bo ten DiskManager instaluje w MBR kod zmieniający sposób
> obsługi dysku. Przed podjęciem naprawy musisz ten kod ponownie
> zainstalować

Tu bym polemizowal. Owszem zaleca sie, ale niezawsze jest to konieczne.

> Tak na marginesie - gdybyś miał gdzieś zapisane parametry tych partycji,
> to możnaby je ręcznie odtworzyć korzystając choćby z Ranish Partition
> Manager. Może używałeś jakiegoś programu, który mógł ją wygenerować? Np.
> Partition Magic zrzuca informacje do pliku PQ_DEBUG.TXT (u mnie w
> \System32).

Ja zaczalbym od undelete partition w pqm (mam 7 pod dos) - czasem znajduje
skasowane partycje. Jesli jednak nie zadziala to
http://isoft.klub.chip.pl/download/testdisk-3.8.zip zadziala na 100%

--
Michał Łukasik    mailto:michu_l_at_wp.pl    ICQ#53883184