ECS P4S5A/DX+ dziala toto?

Autor: |Pio| (piowa_at_topnet.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 23:50:52 MET DST

co sadzicie o tej plycie - wiem ze to _tylko_ ECS ale zalezy mi na obsludze
sdram/ddr
i oczywiscie na cenie...
teraz dokladniejsze pytanie - teraz moj komp dziala sobie na BH6 - wiec:
a)bardzo bolesnie odczuje roznice w stablinosci - zakladajac ze tylko plyta
moze zawinic?
b)jak sie ma wydajnosc tej plyty w porownaniu z odpowiednikami z
Abita/Asusa/MSI - przepasc czy cos mniej?
c)jak awaryjnosc tej plyty?

wstepnie planuje do niej wsadzic cel 1,3 - 1,7 GHz - zaleznie od stanu
gotowki
i niestety - na poczatku 512 sdram

Pozdr. |Pio|
ICQ# 51021266 GG# 71331