Re: TX

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 20:36:20 MET DST

"adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> ogladalem dzisiaj w komisie plyty i lezy tam sobie jakas plyta na VX,
> jakas na VXpro /lub VX+/, oraz jakas na TX;

tylko nie kupuj wynalazkow w stylu VXPro to jakis dziwny chipset
montowany chyba tylko w plytach PCChips, a to badziewie.

> jak bardzo gorszy byl VX od TX? chodzi oczywiscie o wydajnosc typu
> MB/s z ram-u? lub instrukcje/s z procesora?

VX jest troche wolniejszy ale chyba nie na tyle zebys to poczul. TX ma
dodatkowo obsluge UDMA33 i zdaje sie ze USB.

> nie wiem na co sie zdecydowac; mam 64MB simm, ktore chce tam wlozyc;
> chce zeby to bylo AT, 3xISA, 3xPCI;

To w sumie mozesz kupic i VX i TX i MVP3. Juz chyba lepiej kieruj sie
producentem plyty niz chipsetem.

Pozdrawiam
Tomek