Re: TX

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 19:05:41 MET DST

Wojciech Giersz napisał:

>Najlepszy byl HX, pozniej LX/NX i TX, najcienszy byl VX (z intelowskich
>oczywiscie). Zaleta TXa to obsluga SDRAMow, wada to cache'owanie tylko

ojojoj;

powiem tak: cieszylem sie z mojego apollo /fic pa-2002/, ale padla mi
ta plyta; mam zczerniale styki od zasilacza; poza tym z plyta cos nie
tak;

szukam teraz czegos co by ja zastapic; poniewaz to muzeum, to pewnie
nie pamietacie poza tym wspomnianym Asusem dobrych plyt?

ogladalem dzisiaj w komisie plyty i lezy tam sobie jakas plyta na VX,
jakas na VXpro /lub VX+/, oraz jakas na TX;

jak bardzo gorszy byl VX od TX? chodzi oczywiscie o wydajnosc typu
MB/s z ram-u? lub instrukcje/s z procesora?

wiem ze jest FIC VA-503+ ale toto obsluguje nawet proce do 500MHz, ale
jest oczywiscie MVP3;

nie wiem na co sie zdecydowac; mam 64MB simm, ktore chce tam wlozyc;
chce zeby to bylo AT, 3xISA, 3xPCI;

czy w plytach na chipsecie intela producentem jest raczej intel? czy
raczej nie intel? bo te plyty nie maja oznaczen nadrukowanych, tylko
po bios-id-string sie je poznaje; a nie bardzo mam mozliwosc patrzenia
na wszystkie;

a jusz sie prawie zdecydowalem na taka ladna kwadratowa plytke AT z
VX; ma wsadzony p166mmx; nie wiem co to za model, ale ma zolte zworki
do ustawiania (?) chyba mnoznika; po prawej stronie proca literki A B
C ... a obok wzdol krawedzi plyty caly rzad pinow do podlaczania
przyciskow; pewnie nikt nie kojarzy?

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?