Re: wtyczka zasilania

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 13:54:40 MET DST

Arkadium napisał:

>nie, bo zasilacz masz dobry
>spróbuj delikatnie dogiąć blaszki w gnieździe na MB,
>we wtyczce też (jak się da, bo już nie pamiętam jak AT wygląda:(

okazuje sie, ze tam nie za bardzo jest co doginac ;))))

kabelka z wtyczki nie jestem w stanie wydobyc; jedyne co widze, to ze
wszystkie czerwone linie maja zczarniale styki; gniazdko zasilania tez
jest nieco hmm wytarte, ale styki maja kolor metaliczny;

w czym ewentualnie unurzac wtyczke, zeby oczyscic styki?

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?