Re: wtyczka zasilania

Autor: Arkadium (arkadium_at_2com.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 19:43:47 MET DST

adasiek wrote:
> wtyczka zasilania z zasilacza at mi sie grzeje; chodzi o wtyczke
> 10-pinowa do MB; grzeje sie konkretnie czerwony kabelek najbardziej
> wysuniety; /czyli +12/;

AFAIR czerwony to +5V
Grzeje się z powodu _dużej_ rezystancji na styku
> czy taka awaria zasilacza mowi: kup nowy zasilacz?

nie, bo zasilacz masz dobry
spróbuj delikatnie dogiąć blaszki w gnieździe na MB,
we wtyczce też (jak się da, bo już nie pamiętam jak AT wygląda:(

> chodzi o to, ze MB tez sie popsula, tylko kurde nie moge dojsc co
> konkretnie poszlo; plyta raz wstaje raz nie wstaje; z innym zasilaczem
> sie ta wtyczka nie grzeje; zaraz przy gniazdku mam oczywiscie pamieci;

a może się nie popsuła, ->
duża rezystancja styku = duży spadek napięcia = za niskie napięcie na MB

--
Arkadium arkadium_at_2com.pl GG#4478536