Re: Pomocy - zanim zwariuje!!! :<

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 12:52:22 MET DST

Lukasz Jakubowski <lukasz_at_remove_thisin-tra.com.pl> wrote:
> Hmm, Codegen 200W i dwa 300W, z czego jeden ok. 1-roczny a drugi nowy.

w takim razie to jest ta sama - najniższa - kategoria sprzętu. Chyba że
ten zasilacz pochodzi z Niemczech (wątpię).

> Plyta mordujaca zasilacze- chyba z czyms takim sie nie spotkalem. BTW,
> czy grafa korzysta z tych samych napiec co dyski i proc (+5 i +12 V

grafika jest zasilana z płyty głównej, a płyta główna jest zasilana
przeważnie napięciami 3.3V i 5V . Może być jeszcze 12V, ale raczej tylko
do procesora. Która linie zasilająca "idzie" do graf., ciężko powiedzieć
bo to zależy od płyty głownej.

> Tez mi jakos to wszystko do zasilacza pasuje, tylko dlaczego na zadnym
> nie wstaje komp na 15 watowym celeronie? Plyta uszkodzila zasilacze
> czy co?

faktycznie dziwne. Może sprawdź napięcia (miernikiem - skoro nie wstaje)
, również w gniazdku ?

B.